Jocuri online:D

luni, 9 ianuarie 2012

BANCURI

Tinand cont ca am numit acest blog "DISTRACTIE",cred ca este timpul sa ne si distram putin,asa ca m-am gandit sa postez cateva bancuri care mie personal mi-au placut si sper sa va placa si voua:)
1) Intr-o zi vine moartea la usa.
-Cioc! cioc!
-Sunt Moartea si am venit sa-ti iau viata!
La care Ion catre Maria:
-Viata mea te cauta cineva....

2) Un politist opreste un om:
-Mergi cu 180km/h pe polei? Vrei sa ajungi la spital?
-Da!
-A esti smecher?
-Nu sunt doctor!

3) Sedinta la compania Dacia:
-Ce ar trebuii sa schimbam ca masina noastra sa corespunda normelor internationale?
-Normele internationale.

4)- Mama soacra, cat stai pe la noi?
- Cat sunt primita cu drag, fiule...
- Ce pacat! Nici macar la o cafea nu stai!

5) Doi politisti patruleaza competent intr-un orasel prafuit de provincie... Unul dintre ei gaseste o oglinda. O ia de jos, o priveste si zice:
- Ba, fraiere, uite o poza cu mine!
- Ia da-mi-o si mie! Ha, ha, ha, ce fata de prost ai!

6)
Daca cunoasteti bancuri bune care ne vor distra,va rog sa le postati la comentarii.Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu