Jocuri online:D

luni, 19 septembrie 2011

Scoala si timpul liber

De curand cea mai mare parte din noi am inceput scoala,cea mai indragita institutie a statului de catre copii!:)Vacanta de vara,ca de obicei a trecut foarte repede,si ne-am trezit din nou la scoala,fara a ne fi putut bucura din plin de vacanta.Asa se intampla de fiecare data,nu stii sa pretuiesti ceva la maximum pana nu il pierzi.Nu stiu care este parerea voastra despre scoala,de aceea o sa va rog sa postati commuri,insa mie nu prea imi place:D,tinand cont ca am trecut in clasa a 12-a,BAC,acum cu noua programa o gramada de testari initiale si finale,plus nelipsitele teze,intr-un cuvant-groaznic.Si dupa cum scoala imi ocupa cea mai mare parte din zi,ajungand acasa extrem de obosit nu prea mai exista timp pentru alte activitati distractive,pentru ca mai intervin si temele si invatatul,asta e situatia.Voi cum va descurcati cu timpul liber de dupa ore?Cu ce il ocupati?

Un comentariu:

  1. Deci cum ziceai si u la timpu liber nu prea avem timp si de alte activitati dupa ce terminam orele ca suntem obositi si avem teme cu sacu:),daca ar fi macar 3 ore pe zi poate ne-ar mai ramane nitel timp liber ca sa ne desfasuram activitatile care ne plac,le urez multa bafta celor care o sa dea BAC-ul anu acesta.

    RăspundețiȘtergere