Jocuri online:D

duminică, 3 noiembrie 2013

BLACK FRIDAY 2013. Ce magazine s-au înscris în cursa reducerilor.

   BLACK FRIDAY 2013 va avea loc pentru a treia oară în România, pe 29 noiembrie, iar o parte dintre magazinele concurente au anunţat, deja, ofertele pentru „Vinerea Neagră”.
   La fel ca în ultimii doi ani, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi.
   Persoanele neinteresate de domeniul IT&C au la dispoziţie o paletă întreagă de opţiuni din domeniul Home & Deco, al modei sau al cosmeticelor. Nici librăriile sau companiile de turism nu se lasă mai prejos şi anunţă intrarea în competiţia pentru doborârea recordului de vânzări de BLACK FRIDAY 2013.
Majoritatea ofertelor din magazine vor fi împărţite pe toată durata săptămânii în care pică BLACK FRIDAY 2013, adică în perioada 25 noiembrie – 1 decembrie. Prin urmare, românii vor putea vâna chilipiruri cu câteva zile înaintea „Vinerii Negre”, conform site-ului blackfridayromania.net.
   Magazinele cu produse IT care au anunţat că vor sărbători BLACK FRIDAY cu oferte incredibil de tentante sunt Evomag, F64, ClickShop, Marketonline, Azerty şi Magazinultau. Magazinele cu electrocasnice participante sunt Altex, Domo, Carrefour şi Flanco.
   Iubitorii modei vor putea porni la vânătoare de oferte în magazine precum TinaR, Ecco Shoes, Miniprix sau Boutique Mall, iar iubitorii de cărţi se vor bate pentru oferte tentante venite din partea Nemira, Elefant.ro, Libris, Okian şi BookCity.
   Cine au fost câştigătorii în 2012
   În 2012, eMAG, Altex şi Flanco au înregistrat cele mai mari vânzări în weekendul de BLACK FRIDAY, cu o valoare totală cumulată estimată la aproximativ 42 de milioane de euro.
   Magazinul eMAG a fost, de departe, câştigătorul absolut în mediul online şi a înregistrat cele mai mari vânzări într-o singură zi de reduceri (23 noiembrie 2012, ziua de BLACK FRIDAY). Conform wall-street.ro, suma a reprezentat aproximativ 7% din întreaga cifră de afaceri de 180 de milioane de euro pe care conducerea eMAG o aştepta pentru anul 2012.
   Potrivit directorului general al companiei, Iulian Stanciu, eMAG a înregistrat peste 92.000 de comenzi pentru 150.000 de produse şi peste două milioane de vizite pe site. În întregul weekend de BLACK FRIDAY, eMAG a înregistrat vânzări de 15 milioane de euro.
   Reprezentanţii Altex anunţau, în noiembrie 2012, că „în topul vânzărilor s-au situat televizoarele LED, frigiderele, maşinile de spălat, urmate de laptopuri şi tablete. Din cele trei zile de vânzări, cel mai mare volum a fost înregistrat în prima zi, pe 23 noiembrie, când vânzările au ajuns la 6 milioane de euro".
   Piaţa offline, încă preferată de români
   Pe 23 noiembrie 2012, întreaga piaţă, online şi offline, a generat vânzări de aproximativ 45 de milioane de euro, dintre care 15 milioane de euro, adică o treime, au fost generate în mediul online.
În ceea ce priveşte valoarea medie a unei comenzi online, industria IT&C a înregistrat creşteri semnificative de BLACK FRIDAY în 2012, comparativ cu ziua similară din 2011, 118 la 138 de euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu